Ridpass i ösregn

Red ett 45 m långt ridpass i ösregnet, skitkul! Ironi dock..
Helt seriöst! Nu efter onsdag så tror jag att det kommer bli bättre. Förhoppningsvis. 
Curre gick iallafall bra, inga konstigheter. Lite tittig var han dock, men han koncentrerade sig tillslut!
 
Vill även ge creed till dressyrlaget i div. 2 som går in och vinner hela skiten! Bollebygd blir vassare och vassare! Kunde tyvärr inte vara med i år då Curre fick sin överansträngning. Men hur grymma är inte Emma, johanna och Nadja! Som har extra stor press på sig när dem bara är 3 st och inte 4. Om man är fyra så räknar man bort sämsta resultat men nu när dem var 3 så gjorde man ju inte det.
Nästa år blir det nog div. 1 och då ska jag bannemig vara med! 
 
Denna helg ska jag troligtvis vara med på tävling i Allingsås! Kul! Första starten för i år! 
 
Ella
2014-05-13 @ 07:21:01

Vilka/vilken klass/ klasser ska du rida?

Svar: Troligtvis en Lb och en La, innan Curre blev skadad anmälde vi mig till en La men jag känner inte att jag vill rida den än. Så får se lite:)
Linn Delwer

Elin
2014-05-13 @ 07:22:34

Var inte Curre skadad precis? Har inte du precis börjat galoppera? :)

Svar: Det har gått 1 månad, då får jag börja träna som vanligt. Så om jag känner mig redo att tävla så gör jag kanske det.
Linn Delwer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: