Nu börjar det allt likna något

Efter Curres lilla överansträngning så tappade vi lite, på träningen osv. 
Det har kommit tillbaka igen, han går faktiskt bättre än innan skadan. Han är väl vilat sig i form!

Curre börjar verkligen visa framsteg och jag är så stolt över mig själv att jag lagt ner alla dessa timmar i sadeln för att komma tillbaks till ridningen igen, gått upp tidiga morgonar för att inte rinna bort i värmen på dagen, det är varken snällt för häst eller ryttare.

All träning har lett oss till var vi är idag, ännu mer träning ger ännu mer framsteg. Man kan aldrig bli perfekt på något, det finns alltid något man kan förbättra. Och jag vet precis vad jag behöver träna på, när jag blir bättre på det kommer jag vilja gå högre och då kommer det komma fram ännu mer saker jag behöver fokusera mer eller mindre på. Så är det bara. Träning ger färdighet.

Skolan börjar ju närma sig för varje dag som går, känns som allt under sommarlovet har hänt på 1 dygn.. Tråkigt nog.
Men ska bli kul att börja 7:an och få datorer! Riktigt kul faktiskt!

Imon blir det träning, återigen. Men om man vill bli något får man kämpa ordentligt! 
Hoppas alla haft en super dag'

Kram

Du är min bästavän, underbara du!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: