Under de senaste dagarna-ridningen/tävlingar

Hej på er! Under de senaste dagarna så har jag fokuserat på skolan och hästarna.
Curre har varit skitduktig på mina 2 senaste tävlingar, i förrförra veckan så tävlade jag på Bork, holmen. Han var såååå fin! i Lb:1 så var han rätt seg, men fick 66%. I La.1 så var Curre mer framåt men fortfarande lite seg, men han var skitfin! Fick 66% där också vilket ledde till en andra plats i KM och första plats i hela LA:n. MIn första någonsin placering i La och då vann jag! 
 
 
På tävlingen i förra veckan tror jag så fick jag samma resultat, och i La:1 så kom jag 2:a plats! 
Curre har varit fantastisk och bara bäst! 
 
Nu är jag i skolan och bloggar genom min nya dator, om ni inte vet det så får alla nya 7:or på högstadiet MacBook Air datorer, vilket är helt awesome. 
 
Nu ska jag ha Biologi med en hhmhh... "Grym" lärare! 
 
Kraaam
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: