Annika Kroon

Idag red jag för Annika kroon, det är därför hon får stå för rubriken idag;)

Red såklart dressyr, Curre var skitfin! I början så tolererade han inte skänken så bra, men då fick jag vara där och säga till honom, och hucksflucks så lyssnade han finfint!

Tränade lite skänkelvikning också, även där var Curre fin, och traven var aktivt bra!

Jag red på fyrkantspåret och på långsidorna så skulle jag nästan skritta men ändå trava. Nästan som trav på stället fast framåt, haha, jag är så bra på att förklara;)
Sen på kortsidorna så skulle jag ha aktiv och vanlig trav igen...

Red även igenom LB:1, Curre var jättefin, men finns några detaljer att fixa..

Är väldigt nöjd idag!

Ses senare My lovers! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: