Wanties for 2014

  • I grund och botten tycker jag att 2013 inte har varit ett speciellt år, därför vill jag att 2014 ska vara ett speciellt år. Ja, men att det händer något fantastiskt, kanske att alla i Afrika får tillgång till rent vatten, sjukvård eller liknande. Så som vi vill uppleva drömmar vill dem också uppleva drömmar. Värt att tänka på faktiskt.
  • Jag vill att 2014 ska bli ett hälsosamt år, alla ska tänka på att inte kasta skräp ut i naturen, sluta upp med rökning och snusning. För det skadar faktiskt andra barn och vuxna i andra länder. Försöka hitta andra lösningar helt enkelt.
  • 2014 ska rulla fram, alla kommer på nya idéer. Riktigt bra idéer som inte skadar andra eller naturen, en idé som får alla att tänka "WoW"
  • Ett stiligt år, ja men att alla går med sin egna klädstil. Våga visa sig.
  • Kaxigt men coolt år, alla ska våga stå för sig. Stå med EGNA fötter på marken, inte ska vi behöva skämmas. Vi ska komma ännu längre upp på stegen som leder till våran dröm. 
  • En riktigt bra sommar, träffa riktigt goa och nya kompisar. 
  • Hund, vill gå ut på hundjakt och skaffa en till djur-familjmedlem.
  • Komma ännu närmre mina vänner, vara där för dem i svåra situationer, så att vännen känner.. WoW, hon står här bredvid mig ännu.
  • Jag vill verkligen känna "jag är fin" när jag tittar mig i spegeln, vilket jag gör.
          Här var några Wanties för 2014. Gott Nytt År allesammans!
          
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: