Linn Delwer

Hej! Jag heter då Linn Sofia Delwer, jag är 13 år och älskar mode, fotografering, katter & hästar. I min familj är vi 8 st om man räknar med djuren. 
Det är jag, mamma Susanne, pappa Peter, äldsta bror Oscar, näst äldsta bror Anton, katten Nizze, kattungen Zingo och hästen Curre.
 
Mina vänner beskriver mig som en ärlig person, jag säger alltid till om något inte är okej och jag säger vad jag tycker (till en viss gräns såklart) 
Annars så är jag glad och har en stor vinnarskalle, hatar att förlora och släpper inte förlusten i första taget. 
Jag är riktigt envis och säker på mina saker, hoppas att mina vänner också beskriver mig som snäll och rolig att vara med! 
Jag älskar att vara med mina vänner, dem är verkligen bäst!
 
Det var förhoppningsvis allt, har du några frågor så kommenterar gärna där nere! 
 
 
 
 
 
 
angelina
2014-09-29 @ 13:04:34
URL: http://nattstad.se/angiesliv

Glömde säga att jag är bäst:(<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: