Dagar allt går perfekt

Denna måndagen har inget gått fel, verkligen ingenting! Så himla härligt, måndagar brukar ju oftast vara riktigt jobbiga. 
Idag kändes det som om allt gick i ett, alla pusselbitarna satt där dem skulle.
 
Skolan gick snabbt som blixten, stallet gick fort och dessutom hade Anna mockat min boxen och fyllt på vattnet, tack! 
Curre skötte sig bra, inga konstigheter, red ca 50 m där jag jobbade med mjukhet i bogarna, vilket gick riktigt bra efter bara några minuter.
 
Kom hem med ett leende på läpparna när jag hör Zingo mjaua från mitt rum, åh pluttekatten! 
Sen kommer även mormor & morfar med deras nya hund Stanley på besök, det är en pappilon som är så söt som socker, kill me!
Följ linndelwer på instagram för att se Stanley :)
 
Kram på er<3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: