OMG jag har sommarlov!!

Sommarlov är bland det bästa som finns! 
Skolavslutningen igår var riktigt jobbig, nästa år blir det ny klass och nya lärare. Grät stora floder igår, bara själva tanken på att vi redan har splittrats är mörk..
Älskade min klass så otroligt mycket, speciellt Alicia, Elin, Rasmus, Victor och Filip<3 Så jävligt goa bästavänner så det finns inte. 
Men samtidigt som det blir jobbigt med att byta klass så blir det en nystart, freeeeesh! Kommer få massor med nya vänner och känner redan på mig att lärarna är grymma.
 
På lördag, imorgon. Så tävlar jag! Även söndag. 
 
MEN TÄNK ATT JAG HAR SOMMARLOOOOV! Men också grattis till alla som tagit studenten! Längtar redan nu, men har många skolår framför mig kvar..
Hoppas alla har en bra start på sommarlovet!
 Kram
 
Silke
2014-06-13 @ 21:20:39
URL: http://silkez.blogg.se/

åh, fiint schabrak!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: