GothenburgHorseShow!

Jag kommer att åka till göteborg och kolla på horse showen på torsdagen och fredagen:)
Ska ni också dit? Men visst är det synd att inte Roffe ska vara med? Att han ska skada sig precis nu,så jävla tråkigt rent ut sagt. Aja, Malin ska ju vara med.
 
Ibland får man ändra riktning från det negativa till det posetiva.
 
Idag var jag sjuk, fick vara i sängen typ hela dagen, känns som att en stol är fastlimmad i min rygg just nu. Red inte heller, men imorgon ska jag banne mig ta och rida! Känner mig så elak mot Curre för att jag inte har ridit honom på två dagar. Skuldkänslor.
 
Ska även till skolan imorgon, YES! Slipper jag att inte göra någonting, vilket jag tycker om. Annars blir man bara som en sur, jobbig, citron som fastnar mellan tänderna på folk. Ja, men om man inte umgås, arbetar, gör det man blivit beodrad av chefen helt enkelt. Känner själv så med vissa personer. Hoppas jag inte är en sån person också...
 
Nää, just nu vill mitt huvud gå till hans bästis, kudden, och min kropp vill till sin bästis, sängen. Medans jag försöker hålla uppe mina ögon för att se så att jag stavar rätt, gär jsg der rller?
GODNATT!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: