10 frågor med Linn!

Tänkte göra en: 10 frågor med Linn!
Så ställ massssssor med frågor så väljer jag ut 10st frågor som jag kommer att svara på i en videoblogg!! Ni kan fråga om vad som helst!
Annika
2013-05-28 @ 19:38:05

Här kommer 5 randoom frågeeeer!

1. Vad skulle du göra om du blev fast på en öde ö?

2. Om du skulle fått välja mellan att heta kiss eller bajs, vad hade du valt?

3. Banan eller jordgubb?

4. Kan du cup song? Jag tycker att den är såå dålig, men om du kan den, kan du göra en video på när du både sjunger "trixar" med koppen?

5. Hur många gånger har du gått på toan idag?

Sandra
2013-05-29 @ 21:19:13

Har 6 frågor!
1. Har du twitter? Isånnafall, kan du kolla in min sida då?

2. Vad gör du när du blir arg?

3. Får jag bli din kompis?

4. Vad älskar du mest av allt? Häst eller kompisar ;)

5. Gör mer nailtutorials?!

6. Följt din blogg länge nu,vet du hur det går med Magic?

Uppdatera mera! Älskar när du gör det! ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: