Lite bus

Idag red jag ut med Fanny och Nadja, red en runda som är namnlös, men kallar den för klättringsrundan nu då ;)
Ni hör nog på namnet att det är uppförsbackar och att man behöver klättra mycket, det gjorde vi! :)
Började trava, jag var sist. Haha, Curre sparkade bakut, men när jag red först sen så funkade allt bra! Tror nog bara att jag får skärpa mig lite, ibland blir jag så osäker när han sparkar bakut, men vet att han gör det bara för att se till så att jag är med liksom ;) 
 
Men... vi travade i hela 6-7 minuter uppför en låååååång backe, gryym träning till sommaren sen då man kan galoppera uppför.
 
Så är jättenöjd idag, ny miljö och allt;)
Seees senare, imorgon blir det också bra update.
Ha det!
 
 
Geeee miig sommaaar nuu!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: