Silken helg!!

Asså! Ja.. Vart ska jag börja. Jag börjar med scandinavium.
Jag var i Scandinavium i 2 dagar, torsdagen och lördagen, jag längtade så sjukt mycket över att gå in dit och bara ha kul, se på kända ryttare, träffa dem, prata med dem, med andra ord bara "lära känna dem bättre!"
 
Det första jag tänkte på när jag kom in var faktiskt - vad litet det är. 
Men sen insåg jag att det var jag som var högt upp och när jag gick ner för trappan så såg jag hur allt bara blev större och större..
 
När första svenska ryttaren kom in, så började alla klappa i en takt, jag visste inte varför, så ser jag hur den svenska ryttaren bara galopperar ut till banan. Vilken upplevelse det var! 
 
Sen har vi ju mässan också, and I love it!
Så sjukt stor! Allt finns där! Jag shoppade på mig saker som jag verkligen behövde, men jag kan säga att det inte var världens lättaste val! Fanns så sjukt många saker, många människor. Det gick ju inte att komma fram! Men ändå var det kul att se hur så många människor faktiskt är angagerade i just ridsporten. Nej, det var sjukt häftigt! 
 
Sen idag red jag i paddocken uppe på holmen, hoppade idag.
Curre var skitfin! Hoppade en 75 oxer, lite 30 hinder osv.. Sen hoppade en tjej som heter Charlotte upp på Curre, hon har ridit EM och hon är jätteduktig på att rida! Så sjukt snäll också! ;)
Hon sa att Curre var en fin ponny, med en lovande steg, men alla som rider Curre säger att han är stel i högerbogen och halsen, han vill inte riktigt bil mjuk där. Men allt blir bättre ju mer man tränar på det, så det blir en bra sak att träna på! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: