TRÖTT!

Hejsan. I förra veckan så sa två killar i våran klass att det var så enkelt att rida osv, Så idag fick de komma och mocka massa skit och packa några påsar hö, sopade stallgången och lite sånt, sen var det ju dags för de att rida på Fargo och Hägge. 
 
Fargo var lite på bushumör så jag fick hoppa på Fargo lite medans Maya höll i Magic.
Jag och Alicia blev väldigt förvånade att Rasse och Filip (Namnen på killlarna) red för några år sedan på ridkola. Så de kom med ridkläder och allt tillbehör, Filip tog ett par handskar som han hade haft när han var typ 6-7 år gammal. Haha...
 
Jo, Magic red jag lite markarbete typ, om man kan kalla det så.... ? 
Det stod ett litet hinder som jag höjde upp så hoppade jag det, sen red jag också dressyr så vi kallar detta "Markarbetes pass" :) 
Imorgon ses vi, är döööööö trött! 
Miss this time... <3
Elin
2012-09-29 @ 19:50:09
URL: http://elinnlambert.blogg.se

Oj,fasen vad snygga vi är;)

Svar: Ja, självklart :)
Linn Delwer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: