Träna skänkelvikning

Hejhej! 
Idag red jag upp till holmen för att bli tränad av Annika Jonshede. 
Trände ganska mycket på formen men också mycket lydnad och vägar... Det gick faktiskt bättre än förväntat. Han gick otroligt fint och mjukt, kanske ibland då han kom i övertempo, men verkligen inget överdrivet.
 
Red också igenom LB:1, kollade på när Nadja red den, hade nämligen inte tränat så kollade först på Nadja och sen red jag. Red inte fel någonstans! ;) 
I slutet av träningen så pratade vi lite om vi skulle starta ett Division II lag. Om jag har kvar Magic så är jag eventuelt med där. Så då är det LB, LB och sista LA. I LA är det skänkelvikningar, vilket Magic inte kan... än. 
Så jag provade lite skänkelvikning, Annika fick hjälpa mig, så i de tre sista stegen (i skritt) Gjorde jag skänkelvikning utan att Annika hjälpte mig, han gick jääääääääääääättebra! Både med fram och bakbenen korsade han! AWESOME! :D
 
Imorgon kommer ännu ett inlägg om dagen, ska upp till holmen och fota SM-dressyrponnnys. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: