Vill inte, vill inte, vill inte...!

Hejhej, jag hade inte brutit något, hade heller ingen spricka... huhh!
Mamma och jag var även inne på MyOne, och vi hittade en sååån snygg John Whitaker jacka!!! Hihi... köpte den.
Lycklig! Men jag måste dock betala själv, whatever!
 
Men åkte upp till stallet, tog in sötnosen-Magic och gav honom foder. Han fick ledigt idag, imorgon ska han tillbaka.. VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE!!! :,(
Men jag ska rida honom endå, det är inte så långt här ifrån. Det posetiva är att han kommer hem till Elisabet, då vet jag att han kommer ha det bra! <3<3
 
Curre longerade jag, kunde ju inte rida för armen, men han fick ledigt igår och nu longerade jag, får se hur jag känner mig imorgon med armen, om jag mår bra så rider jag Currisburris. Ska inte vara i skolan imorgon pga, armen och att Magic ska hem så jag kommer gråta hela dagen...
 
Psst... Jag har laddat ner ett spel på Iphonen som heter The simpsons TappedOut.
Riktigt roligt! Om ni vill ladda ner detta så söker ni på "Funny game" och bläddrar ner lite så hittar ni det!
Ses...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: