Tomt.

Att vara i stallet känns tomt. Att veta att Magic inte är där känns tomt... Svårt att förklara men jag är jättenöjd över vår tid vi tillbringade tillsammans och hur han är nu, han går jättefint! Elisabet longerade honom idag,och hon kanske löshoppar någon gång för att hålla igång honom lite i hoppningen också:)
Ska kanske på söndag dit och rida honom!!! Ah, är så taggad ;)

Curre red jag i paddocken, nu ska jag börja hålla igång honom så att han kommer i fin, fysisk form inför sommaren, så att jag kan börja om med min tävlingskarriär.
Men Curre gick jättefint idag och sista galoppen var fantastisk, skulle försöka få honom att galoppera med korta steg istället för långa steg. Lösgjorde honom med hjälp av skänkelvikningar i både trav och skritt, funkade hyfsat bra :)

Imorgon blir det petaredsbacken upp och ner för första gången, pappa ska gå/jogga med.
Btw, kom hem för första gången på länge vid ca klockan 18.00 nytt rekord på 6 veckor! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: